HJÄLP?!

Hejj! :D
Idag var vi hos min mormor och morfar för att fira mormors födelsedag, hon fickl mest blommor.
Innan det gjorde jag det tråka, STÄDADE mitt rum, :(
Men nu är det fint och jag slipper göra det på ett tag, sen kom vi hem och Adam, jag och Elias gick ut och hoppade lite, men dem bara "bråkade" så jag gick in! :)
Nu mår jag inte bra ,jag mår illa så jag tror jag spyr, ögonen gör ont och jag börja känna
att huvudverken kommer gående. :((   Lite mycket data idag kanske ?
Får gå och lägga mig i soffan med en mysig filt och kolla på huset anubis, Adam kollar på det.
Ikväll blir det TV, och det blir nog antingen blåsningen eller wipeout.
Haha, då blir man lite glad! :D
Men ska göra som jag sa föut, gå och lägga mig i soffan med en filt! :D
Skriver mer imon!
Puss, <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0