Känns som igår jag började 7.an! :OOO

Haaaaaj! :DDDDDDDDD
Idag var det skolan, den var bra och gick fort! (;
Hade läxförhör på spanskan, gick med bra!
Gick hem med Fanny och kom hem och övade på engelskan tills imön! (;
Nu kan jag den nog, så det är bra.
Imon är det gympa, bad! Sista gången i 7.an
Ärigt, jag tycker 7.an har gått jättefort! :OO
Känns som igår, då jag och mina vänner stod vid dörrarna,
när vi precis hade kommit in, det var fullt av folk, man hade en knut i
magen för att vi inte visste hur det skulle gå, hur klassen/lärararna var, hur det skulle va på lektionen, hur det skulle va och hämta sina böker hela tiden osv...
Och när alla gick in i Aulan, när dem ropade upp alla namnen!!!
Ååh, vad kul det var sen när man gick in i klassrummet med lärarana,
och man fick se sin nya klass! (; Haha, ja när jag tänker tillbaka var det faktiskt kul! :D Lite spännande med! :D


Haha, men iaf så blir det TV ikväll, på tal om Tv, såg ni "fuskbyggrna" igår eller ?
Ååååh, jag fattar inte hur man kan lura folk sådär, dem fick betala 66 000 i MÅNADEN! :OOO
Vilket svin, :@@@ Så arg jag var! :OO
Hahaha, är nog fortfarande lite arg faktiskt! :D
Men ska äta lite nu.
PussPuss


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Var det sista badet? :o



Kommer ihåg första gången på matten och vi bara när Roffe kom in; Är det en kille..? Nä, det kan det ju inte vara! Jo. Eller näe.. ;o

Haha<3

2010-03-05 @ 20:47:50
Postat av: Amanda

Hahah, jaa , om det var dig du menade, så frågade alla lärare om du var en kille!! :O

<33

2010-03-05 @ 21:29:42
URL: http://lillablommorna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ne det gjorde de inte.. :( Haha.

Men jag menar att vi trodde Roffe var en tjej.. (a) Hihi



<33

2010-03-07 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0