Malin idag då! (;

Hejjj! :D
Idag blev det att vara med Malin. Vi bakade stooooora bullar, va vid datan och kollade
på damernas handbollsmatch, när det var typ 3 sekunder kvar fick Mönsterås
en kontring och gjorde mål på den sista hundradelen, och jag menar verkligen den sista hundradelen! :O
Haha, men dem vann iaf med 18-17, bra jobbat! xD
Min och Malins hurmor är även bäst.
Jag
- åå, CP data!!!
Jag tar upp en kabel och börjar hålla på!
Malin
- Vadå ? Vad ska du till kabeln till ?
Jag
- Asså detta kallas trådlöst nätverk ( pekar på en trådlös grej)
Detta kallas kabel nätverk. Fattar ni ?? (;
Aja ska dra nu, och här kommer en bild på mig! :))

 Skulle redigera den innan, men hanninte! ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0