-.-''

Jag är lite irriterad just nu.
Är det vår ska det vara sol, inte 13 grader och molningt!
Jag var inne på Kenzas blogg och kollade lite, hennes pojkvän var utan tröja i 22 grader, medans
vi går i jackor och hackar tänder!
Nu vill jag ha sol! NU! NU! NU!
Om ca. 15 dagar är det JUNI och vi har inte grillat en enda gång!
Jag vill ha sol och varmt nu, någon som håller med mig ?
Aja, det spelar ingen roll vad jag skriver, för jag kan inte påverka vädret i allafall!

Dagen ska nog spenderas med storasyster!
Och det gjorde den igår med, det var därför jag inte skrev så mycket!
Var med Becaa, Julia och Fiffi på vattenpalatset igår, det var riktigt kul faktiskt!
Vi såg en rolig gubbe, han stog i grottat, eller i allt det vatten så forsar ner, i det stod han typ i 15 minuter, med öppen mun och glasögonen i handen, haha, han hade även hål i badbyxorna!!
Sen åkte vi hem till mig och var ute med Adam...
Dem åkte hem vid 8 och sen läste jag en bok, den är inte så bra!
Haha, nu orkar jag inte skriva mer, för då kommer ni inte läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0