14 maj

Hej!
Dagen har varit bra,rolig och gått väldigt snabt, närstan för snabbt.
Men jag har haft roligt det är huvudsaken!
Var med Frida efter skolan och vi stack till min faster och var med Nellie, världens sötaste hund.
Men min mobil hade dött så har inga bilder.
Men sen åkte vi hem till Frida och var vi datan.
Jag bor typ där! :D
He, sen åt vi liteoch sen stack vi till Fridas farmor och farfar. Dem är as snälla, vi cyklade på deras tandemcykel!
Det gick bra, sen så skulle vi reta Becaa lite, men hon såg ju oss och testade hon med.
Hehe, den gulliga ungen har gjort en video till mig som jag såg idag, vi skulle gör en om oss två, men den dampade som jag skrev sen gjorde hon en om mig! Så gullig min syster är!
Den kommer upp på bloggen snart, hon måste bara skicka den till mig!
Nu ska jag kolla på TV!
Ha en bra kväll så skriver jag nog mer imon tror jag! (?) ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0