17 maj

CHA CHA!
Det var länge sen jag skrev så nu, skrev det i börjav av bloggen tror jag!
Men aja, dagen har varit bra, och gått väldigt fort, skolan slutade halv 4 och sedan följde jag med Frida hem.
Hennes farfar skjusade oss, och sen hjälpte han oss med landet.
Sen fixade hon "snaps" som hon kallade, dvs. passionsfruk i ett sanps glas, knäppa frida ? En gurka och 2 skorpor till, fast sen åt vi fler skorpor. Haha, Frida goes best!?
Sen gick vi ut med datan och sen åt vi isterband med stuvade makaroner sen vid 6 så följde hon mig till Netto.
Lite tidigt för jag skulle egentligen ha varit där vid halv 7, men hon var snäll och väntade!
Sen kom mamma och pappa och vi åkte till skolan för jag skulle ha utv.samtal.
Det gick riktigt bra, jag är jätte nöjd med "betygen" inför 8.an!
Nu vid 9 så ska jag kolla på TV, jag tror det var "the good wife" men det kan nog va imon förrästen, men aja.
Ska inte sitta vid daton mer i allfall! ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0