18 maj

Hejj!
Dagen har varit jättebra!
Var i skolan till halv 3. På gympan så gick jag, Felle och Becaa till hamnen för att jag glömmde gympakläder!
Så vi gick dit och så bad han om ett kort också, så dem kommer nog upp på bloggen senare tror jag, för jag har inte lakt in dem på datan än!
Men sen följde Fanny och Frida med mig hem.
Vi var ute på studsmatta och hade jätte kul!
Lika kul som förra gången... Fast nästan roligare!
Fanny skulle hem vid 4 så då var jag och Frida själva, vi gjorde en "video" som är rolig, vi spelar gitarr och fjantar oss, men jag fick inte lägga upp den för frida! :(
Men den är rolig i allfall!
Nu ska jag kolla på TV; så skriver mer imon, eller senare ikväll!
Det är ju "the good wife" idag, får inte missa!!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0