23 maj

Hej!
Dagen har varit bäst, för den har ju tillbringats med bästa storasystern Becaa!
Vi låg på straden i 3 timmar och vi fick lite färg, men mina axlar är röda och svider..
Men det skiter jag i, blir ju brun sen i allfall. Becaa blev också brun, vi pratade, badade, spelade fotboll hade krig med solkrämen,  hon sprutade i mitt hår! Så jag blev vit!
Men vi hade otroligt kul. Sen när vi kom en började det störtregna, blåsa, åska, bilxtra och allt.
Det började ca.5 minuter efter att vi kom hem så vi har tur. Då satt vi vid datan och sen gjorde vi en video, men den var ju såklart fel fil-format på den med så jag fick värsta dampet! Hehe, men vi hade väldigt roligt idag som vi brukar ha!

Lovade ju igår att lägga ut bilder ifrån i lördags men nu har jag ju inte vatt hemma så jag får lägga upp dem någon annan dag.
Nu ska jag kolla färidgt på "Hitlers livvakter"!
Hehe, social jag är, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0