26 maj

Okej, jag skrev ju igår att det skulle bli dålig uppdatering idag, det blev det men jag skrver ju nu så, ska snart berätta.
Dagen var bra, vaknade jättespänd över kvällen och bara verkligen längtade tills skolan var slut.
Packade ner min bok i min fotbollsväska (som jag skulle ha till Frida) och såg att hennes nycklar låg där i, tänkte att jag skulle ge dem till henne i skolan idag. Fanny kom och vi cyklade till skolan men Frida kom ju inte ?!
Alla trodde att hon var sjuk, men jag visste att hon inte var det eftersom att hon hade smsat mig då, så sen kom jag på att hon kanske var hemma och letade efter hennes nycklar, men hon kom ju aldrig ?
Inget svar på hemtelefonen, inget svar på hennes mobil, inget svar på hennes mammas mobil, alla belv ju jätteoroliga också, så vi ringde till hennes farfar och undrade om han visste något.
Frida hade inte mått bra och så hon hade fått åka ambulans in till sjukhuset och allt, vi blev jätte ledsna eftersom att vi förstod att hon inte skulle kunna sova ikväll. Jätte synd, verkligen, alla hade sett fram emot detta och så blev det som det blev. Men jag säger som Felle " allt händer ju med en mening" så detta kanske hände för att vi skulle göra det en annan gång då Becaa kan vara med, hajar ni ?
Men aja, annars var dagen bra, hade NO med Marcus och vi gjode lite labbar, Becaa, jag och Malin gjorde lite mer än vad vi skulle!¨
 
Sen skulle jag gå och hämta min cykel och märkte att den var borta, stulen såklart...
ENDA dagen jag glömmer låsa min cykel och den blir stulen, surt!
SÅ GLÖM ALDRIG ATT LÅSA CYKLEN, FÖR GUDS SKULL?!?!?!

Så jag och Malin fick "gå" hem till henne och så var vi där.
Vi var ute emd Liam och Adam (Malins grannar) och hade jättekul. Men vi trode det var kört när Adam (3 år) sprang in i gungan som Malin gungade på med det var det ju inte!
Eftersom  att jag är på pappas data och snart ska kolla på TV så orkar jag inte ladda upp bilder, så det blir ett jättelångt inlägg utan bilder, men räkna med bilder imon, både från igår, idag och förra veckan!
Nu ska jag som sakt kolla på TV, och ni får ha en fortsatt väldigt bra kväll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0