27 maj

Hej!
Hoppas eran dag har varit bra ?
Det har min varit!
Tina kom hit vid 1 typ och så var vi ute och hoppade!
Sen stack vi till hamnen och gungade på gungan, men det var inte så kul så vi stack hem, jag till mig och hon till sig, jag skulle göra min läxa och hon sin!
Sen efter det gick jag till mormor och morfar.
Vi åt varma mackor och lite, sen vid kvart i 8 gick jag hem.
Nu ska jag ladda upp bilder som vi tog när jag var med Alexandra, Becaa, Malin och Frida! :)
Här kommer några!
Eftersom att pappas data laddar söner så kommer bara två!





Och NEJ jag la inte bara ut dem för att det var jag och Becaa, men det kommer fler bilder när jag får en CD från Alexandra för just nu laddar pappas data sönder! -.-''
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0