28 maj

Hej!
Dagen har varit bra gick på blusen med Malin, Josse och Becaa!
Mötte Frida och Alexandra och jag jagade Frida runt hela köpingen bara för att kunna säga "hej" till henne!
Heh, sen frågade hon om vi kunde ta tjejkvällen hos henne idag eftersom att det inte blev något förra gången och det gick fast vi ska hem sneare ikväll.
Då sover Becaa över hos mig så går jag och kollar på hennes match sen imon!
Dagen har varit bra, det har varit mycket GODIS, mycket SKRATT och mycke PRAT!
Mycket bra dag!
Nu sitter vi eller dem och kollar på en rysare eller thriller, jag HATAR sånna!
Usch fyy vad äckligt!
Nu ska jag kolla på filmen lite och sedan ska vi kolla på en komedi bara för att jag ville det!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0