29 maj

Hej!
Hårdagen var helt underbar!
Dem skrämde ihjäl mig, när Becaa hade kastat en cup cakes i mitt HÅR så skulle vi går upp och ta bort det i duschen, jag blev rädd för min egenskugga?!

Amanda- Aah, det är nån i hallen som rör sig!
Frida- Amanda?! Det är din skugga!

Haha jag var helt livrädd!
Sen när Becaa och jag skulle gå in till mig så gick vi förbi altanen och vi har ju timer där ute så när vi gick förbi tändes ju lyset, och gud vad vi skrek!
Haha, Becaa och jag somnade vid 20 över 1 typ.
Men vi vaknade vid 8 ?!?!
Haha, FAIL?!
Men nu är jag trött därför blir det värsta damp inlägget!
Haha, nu ska jag  fixa i mitt rum sen drar jag till köpingen och väntar på att Becaa har spelat färdigt sin match!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0