Allmänt!

Vet ni vad jag kom på ?
Att jag gjorde en ny kategori, denn heter texter tror jag det var och jag har inte skrivigt någonting där, jag skulle skriva nått där, men jag kom inte ihåg var det var nu!
Men väldigt rolig information va ?
Näe, trode inte det!

Men dagens planer ser ut så här:
- Plocka iordning på mitt rum!!!
- Ta på mig sommarkläder!!!! ETT MÅSTE, visst ?
- Vara med Frida!!!
- Hjälpa mamma med maten!
- Julia, Meja, Marcus, Linda och deras lilla söta hund Qessie kommer!
- Vara med Julia
- Dem åker hem
- Och jag sover!
- + om jag hinner ska jag hjälpa mamma och pappa med!


Hehe, dagens/kvällens planer!
Vädigt mycket!
Men nu ska jag göra det första so m står!
Ha en bra dag så skriver jag sen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0