Bombar med bilder!

Hej, jag har hittat min cyklel den stod vid den långa sträckan vid IP och cyklelkorgen var helt trasig!
Men nu kan jag ju iallfall cykla till skolan!
Nu kommer jag bomba med bilder från alla möjliga dagar, men ska försöka skriva vem/vilka jag var med!
Och kanske videos med!

När jag var med Frida och väntade på Fanny och Bea:

          

NÄr jag var med Becaa och vi badade och gick en promenad senare på kvällen:


             


När jag var med Malin, Liam och Adam och hoppade, har rätt många bilder på dem, men eftersom att dem var helt vilda på studsmattan så blev det inte så många bra! 

      

Så, laddar nog kanske upp fler senare, det kommer även några videofilmer, men dem måste godkännas först!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0