Daagen!

Hej!
Dagen var bra!
Slutade skolan vid kvart i 3, sen tog jag bussen till O-hamn för att reglera (?) tandstäningen.
Nu gör det fakiskt inte så ont, men jag är väl van antar jag! :D
Sen så skulle jag ju hem då...
Och jag skulle ta bussen vid 10 över 5 men eftersom att jag var klar vid 5 i halv och det gick
en buss vid halv så nästan småsprang jag.
Och jag såg ju bussen så jag började ju Gå lite, och sen när jag var vid övergånsstället så börjar den köra ivåg?!
Ååh, vad arg jag var, jag fick ju inte tag i morfar heller (han jobbar i o-hamn så kunde åka med han heller)
Så jag ringde till mormor, sen efter ett tag ringde morfar upp och så åkte jag med han hem.
Så åt jag där och sen åkte jag hem och gjorde engelskan! :(
Nu kan jag den iaf! ;)
Så nu ska jag kolla på Lyxfällan! ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0