Dagen!

Hej!
Det har blivigt väldigt dålig uppdatering på bloggen både igårkväll och idag.
Men det är för att jag inte har orkat.
Och idag har jag även varit med Becaa och då ville jag inte skriva på bloggen!
Men dagen har varit rolig, jag mötte Becaa på köpingen vid ca. 12 och då gick vi in och köpte en navelpircing, sen gick vi till Ica för pappa bad mig köpa mjök och slip papper fast det köpte jag itne på ICA.
Men skit samma, sen stack vi hem till mig och var vid datan oh lite.
Sen vid 3 typ cyklade vi hem till parkgrillen och åt pommes!
Vi hade tyyp matkrig! Becaa kastade Sweet Chili på mig! :( Jag fick en stor fettfläck på mina byxor! xD
Ha, sen fortsatte vi hem till Becaa och var vid datan där med!
Nu ska jag nog kolla lite på TV och sedan soova! ;)
Jag är grymt trött! :D
Ha, ha en fortsatt bra kväll så skriver jag nog mer imon! ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0