Dagens låt!

Har haft den som "dagens låt" innan, men jag älskar den låten, så jag lyssnar på den hela tiiden!
Har tillochmed egen spellista på spotify med den låten,  så den går bara om och om igen! :D



Hehe, men visst är den bra ? Hur gick det då med mitt rum, jo ska göra det nu, måste bara slänga in en video till!

Moa Johansson- Country girl
 


Eller denna video, Moa Johansson- Någon annan låt! 
 


 
Jag tyckte att den första var bäst, jag hörde inte redigt vad hon sjöng i denna videon! Eller jag hörde ju, men ljudet .. jag kan inte förklara med den andra var bäst, fast ja, det viktigaste var ju att Bert tycket det var bra, och han grät ju så!

Vilken tyckte ni var bäst?

Nu ska jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0