Dålig uppdatering...

Hej, det var varit väldigt dålig uppdatering idag och igår eftermiddag!
Men igår så var jag ju på "drottning margareta" loppet som jag skrev, och jag tyckte jag sprang rätt fort.
Jag sprang 5 km på 36 minuter, och jag har ju inte den bästa konditionen!
Och sen fikade vi lite där och så.
Kom hem vid ca. 10 över 10 och gjode mig iorning och lite. Sen gick jag och la mig!

Idag så var det skola till kvart i 3, sen åkte jag hem och hjälpte till i trädgården.
Adam och jag klippte 3/4 av gräsmattan, team work!
Hehe, men guuud vad vart det var idag?! Så jag, Malin, Frida, Alexandra och Becaa bestämmde i skolan att vi skulle bada! Så det gjorde vi vid 5.
Badade i en timma kanske.. Eller 45 minuter. Aja ett tag i allafall!
Sen när vi hade bytt om och allt så åkte vi hem till Alexandra och tog väldigt många kort med deras systemkamera, det blev grymt fina bilder, på grymt fina personer!
Bilder kommer upp på bloggen senare, när Alexandra har skickat alla!
Det blir nog rätt mycket bilder!
Men jag cyklade hem vid halv 9 och kom hem vid 9, och så åt jag!
Nu ska jag kolla på TV så jag skriver nog inte mer ikväll, men jag LOVAR och SVÄR att jag skriver mycket mer
idag, men imon LOVAR och SVÄR jag på att det blir en bättre uppdatering, annars vet jag inte vad jag gör!
Ha en fortsatt bra kväll så ses vi imon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0