Gårdagen och dagen!

Hej bloggen!
Gårdagen var underbar!
Var och kollade på Becaas match först med Alexandra. Dem förlorade med  1-0, synd!
Men sen gick jag och Becaa på blusen och lite.
Sen bestämmde vi att vi skulle sova över hos henne lördag till söndag så gjorde vi det!
Mycket kul.
Var ute på köpingen till halv 12 och sen gick vi hemåt så var väl hemma vid 12 tror jag.
Sen kollade vi på en film, den hette "The taking of pelham 123" och var väldigt bra!
Kolla efter detta omslaget så får vi se en väldigt bra film!


Kolla, kolla, kolla på den!

Sen  gick vi och la oss vid halv 2 typ.
Vi låg skavföttes. Hahaha, när jag frågade Becaa vid 5 om hon kunde akta sina ben lite så sa hon:
"Men för helvette, lägg dig någonannan stans" fast i sömnen då!
Så när hon vakade vid 8 låg jag på golvet!
Hahaha, där fick hon, sen sa hon förlåt hela morgonen.
Sen vid halv 1 skulle vi äta hos min mormor och morfar och efter det åkte vi till farmor.
Nu har jag väldigt tråkigt och vt inte vad jag ska göra!
Ska nog gå ner och ge mamma min morsdag present, öronhängen får hon av mig.
Ha en bra dag så srkiver jag mer sen!
Puss!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack lilla gumman, de var jättefina! Älskar dig :-)

Puss puss

2010-05-31 @ 11:28:22
Postat av: Anonym

Tack lilla gumman, de var jättefina! Älskar dig :-)

Puss puss

2010-05-31 @ 11:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0