Gårdagen och dagen!

Tjoo!
Blev inte så mycket inlägg igår, eller inget kanske ? Jag kommer inte ens ihåg!
Ha, men nu tänkte jag berätta lite om gårdagen!
Vaknade vid typ 9, och gjorde mig i ordning och lite. Vid halv 1 typ så körde mamma upp mig till köpingen och så gick jag på marknaden med Malin, Josse och Becaa, men eftersom att det var väldigt dåligt väder så var det inte så många stånde, 7 st kanske?
Så vi köpte bara helium(?) ballonger, och så pratade vi som små bebisar! Och sen gick vi och fikade på Lillabageriet.
Vi åkte väl hem från köpingen vid halv 3 typ och du spelade vi Wii, Mario, jag sög! xD Och eftersom att ALLA 4 hade träningvärk så var det ingen som kom upp ur soffan typ! Hehe, vi fick hjälpta varandra upp+ att Becaa fick feber! Kryaa på dig gumman!
Malins mamma körde hem oss vid halv 7 typ och så när vi kom hem så åt vi mat, Adam hade en kompis här oh lite!
Sen på kvällen kollade vi på den där "Pjäsen" på fyran! 
________________________________________________________________________________________________

Dagen då:
Vet inte redigt vad jag ska göra idag!
Blir nog Tina tror jag, vi skulle ju varit för 2 veckor sen!
Så det blir nog henne idag!
 
Men nu ska jag göra mig i ordning!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0