Matteprov! :DDD

Hej bloggen!
Var nyss inne på DevTalk och kollade för att se om jag fått några minuter, men så gick jag in och kollade på mina "betyg" och det! Och då så jag vad jag fick på matteprovet, A-delen idag, jag fick 19 av 20!
 Jag är jätte nöjd, jag har tyckt att algebra är svårt, men nu är jag stolt över mig själv!
:DD
_____________________________________________________________________________________________________
Snart ska jag inte till Kalmar, in till mamma för vi ska springa "drottning Margareta" loppet, jag har sprungit det 2 år innan. Det är rätt kul, fast jobbigt och långt, 5 km! xD
Jag går mest...
Men nu ska jag ner och äta och sen ska jag byta om!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0