Bilder sen "rörelsen" i skolan ☺

Hejsan. Eftersom att vi har temavecka, så har vi inga vanliga lektioner, förutom No idag för att vi la efter eller va det var.
Då har vi alltså andra lektioner utöver "temalektionerna" då jag har bild. Ex. Rörelse, KLF tid (läsning, jobba i fatt eller något) och imon har vi någon funktionshinder sak, någon sa att vi skule få tävla i rullstolar och så.. vi får se, får man ta kort , så ska jag göra det. :)

Men idag och igår har vi haft rörelser och då har jag, Malin, Becca, Josse, Becka och Michelle varit inne i ett klassrum och dansat. Mycket roligt. Har även gjort en vido som jag tror kommer upp på bloggen senare. Men här är i allafall lite bilder .. :













Vem sa att vi var normala ? ;o

Fiiint :*

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Din bög♥

Naw, va fiint! :D

tar du med dig din kamera idag så tar vi bilder på dendär lektionen. ♥

ily,♥

2010-10-20 @ 07:41:09
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0