Dålig uppdatering

Hejsan. Det har blivigt hur dålig uppdatering som helst dem senaste dagarna. Skrev ett inlägg igår hos Becca, men det sparades tydligen i utkast.
Andledningen att jag inte har skrivgt något är att skolan har tagit all tid. Sen har jag inte orkat.

I Onsdags var vi på Oknö med klassen. Vi skulle utforska östersjön som vi jobbar med i skolan. Det var roligt. Vi var indelade i grupper som vi sedan jobbade med. I min grupp var det jag, Malin, Becca L&K. Men vi samarbetade även lite med Viktor, Daniel och Pierre. Vi försökte göra upp eld, gick med vadar stövlar, satt upp stormkök och mycket annat.






















Nu blir det kööpingen med Malin , puss ♥

BTW. Det kommer fler biilder senare.


Kommentarer
Postat av: Dinbög.

Jagälskardig♥

2010-10-10 @ 10:03:05
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0