Header+biilder



Ny header.. igen.
Varje gång jag har tråkigt så känns det som om jag gör en misslyckad header. Är ju inte bäst på det, så dem blir ju inte skitbra, men dem duger för mig. ;)
Har det inte ändrats så tryck f5.

Nu tänkte jag ladda upp fler bilder sen klassen var på oknö och även på armbanden jag köpte igår. ^^

OKNÖ:



 Innan Becka plumsade (berättar mer sen*)

¨

 När hon hade plumsat.







 

Bilder hemma hos Malin efter Oknö, jag Becca, Becka och Malin:

     

Nu räcekr det tycker jag.. en kort sammanfattning : Dagen var bra, tills Becka plumsade med mobilen, ja, den slutade att fungera, det var ca. 10 minuter, sen va dagen bra igen xd

och sen armbanden jag köpte igår:



Och dagens outfit :



Nu ska jag ut, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0