Hmm.. kraschad dator ?

Hejsan. Är arg just nu.
Tänkte att jag skulle sätta på datan och jobba vidare med arbetet i slöjden men icke sa nicke. När jag satt på den så stog det massa skit som jag inte orkar skriva upp här.. smsade mamma och skickade en bild på allt och hon sa att datan eventuellt kunde vara kraschad .. inte kul. Med tanke på hur många bilder jag har på datan som försviner om det inte går att fixa! Fan!
Så om jag inte bloggar på ett tag så vet ni varför.. men ska försöka att små blogga lite ändå från Adams data.

För övrigt har dagen varit bra, jobbade 4 sidor i matten idag med becca *stolta* eftersom att vi vanligtvis brukar jobba en sida. ;)
Ska nog till henne sen .

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0