hoooos bby! :)

hejsan, sitter hos älskii nu :) det är fett niiice ;DD // Amanda

YO ♥♥♥
|
|
|
V
V
V


Heej, becca här dåva! :D
Idag har jag och Amanda jobbat slut kapitlet i matte *jävligt STOLTA* (Y)
Nu sitter vi och har precis lagt in 1270 bilder från hennes USB :DDDDDDDDDDDDDD
Så nu har jag bilder på oss och olika ;D
Idag har jag också bråkat med mamma + är jävligt orolig för Kajsa...
Hon har blivigt hängig och seg. Hon vill inte äta något godis + hon har blivigt skygg..
Hoppas hon inte går bort, för det blir för mkt för mig då..

Iaf, på höstlovet ska Amanda med upp till st-holm och på Halloween så ska jag busa med Mich osv..
Men iaf i St-holm ska vi shoppa, sitta vid datorn, och lite ;D LÄNGTAR♥
Mich! jag har lite mer tips, vi måste snacka! ♥
Aja, puss och piss neger snopp ;)

Söööta små kanionungar.. ganska länge sen :) men söta för det ^^




THE END! ♥


Puuuuuusss ♥


+++ att höstlovet kommer bli bäääästttt! :DDDDD /AMAAANDA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0