Städat klart ..!

Hejsan. Nu har jag äntligen städat klart, skönt. Är trött på att städa xd
Men plockade fram fler ljus, bytte gardiner, damsög, dammade, satt upp bilder sen jag var liten. Ska även framkalla bilder jag har tagit och göra något med.. tror jag , är inte säker.
 
Ska packa lite till mormor och morfar , ska sova där inatt eftersom att mamma och pappa är i S-holm. Pappa fyller 40 idag, så han skulle flyga med en pilot eller vad mamma sa. Dem stannar där till Söndag, fast imon ska jag sova med Becca. Puss på det ♥ :)

Blir nog inte så mycket bloggande demhär dagarna , men ni vet ju varför.

Här kommer i allafall för&efter bild på mitt rum (eller lite av det ^^ )

 



 <-- bild sen Turkiet ^^




Mycket finare & mysigare.. och ja, detta tog några timmar (a)

Ska kolla Kenzas nu, sen göra det jag skrev innan :)

Ha det bra, så hörs vi när vi hörs.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0