Tips

Här kommer ett tips på en blogg som jag såg idag på blogg.se första sida.
Kolla här!

Bloggen säger så mycket mer än bara ord och även om det är hemskt att läsa hur den stackars flickan mår, så är det otroligt att hon kämpar som hon gör.

Bloggen hanldar om Moa som kanske kan va 3-5 år och har cancer. Hon har kämpat med cancern sen Augusti 2007 och igår va det hennes sista dag i livet.
Men jag tycker ändå att ni verkligen borde läsa bloggen.. speciellt detta inlägg .
Inlägget är underbart och det säger så mycket om hur man kan må när man har ett barn som han cancer.

Bloggen verkar vara väldigt populär eftersom att den har ca. 23000 besökare.
Många snälla kommentarer och texter som gör ont i hjärtat.

Läs den säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Pameee♥

Hej fin blogg besök gärna min blogg :D

2010-11-01 @ 06:05:07
URL: http://pameee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0