CHOCKADE ?

Hej.
Idag var det först konfimation upptakt. Var hemma vod 12 och då räffsade ja lite , städade mitt rum och åt. Åkte till Becca, Frida och Alexandra. När jag kom va dem inne på chatroulette.com och jag satt mig där och kollade lite. Frida sitter där med ihopväxta ögonbryn som alexandra ritat och så.. och så säger frida:
- varför ser han ut som Justin Bieber.
Becca och jag slänger oss framför datan och skriker :
- Det är ju han ?

Vi printade ju såklart.. och visst.. lik är han ju ?

 <--- rediga



 <---- bilden vi printade

och ja, jag vet att det går och fixa så men han pratade, skrattade, webben rörde sig och han visade sin vän, känn på den ? ;D skojar bara, men visst är han lik ? :O

Aja.. nu blir det att kolla på "ensam mamma söker" upps.. visst börjat ska bara kolla Kenzas.se
Sen blir det "mamma mia"

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0