Fler Turkiet bilder

BIIIIILDBOMB! :D
                         <--  Killen i gul tröja har tillhört den Turkiska maffian.. han har suttit i fängelse i 18 år och kom ut för 9 månader sen.

Vi var ute och gick på hamnen när pappa börjar prata med en gubbe i fiskebåt och han säger att han kan ta ut oss i sin fiskebåt och kolla på jättestora sköldpaddor. Vi bestämmer att vi ska träffas vid 7 på kvällen och vi kommer dit. Då sitter han kusin (han på bilden) i båten och hans son. Vi bara okej och sätter oss i båten. Jag märker direkt att han som ska köra båten är ful och blir ju redan då lite skraj men åker iaf med. Jag sitter och tar bilder medans mamma, pappa, "kusinen" och han som kör båten pratar. När mamma märker att jag är livrädd ( efter att den ena av dem tagit min hand och sakt att jag är vacker ? :O ) så säger hon att vi ska in till land igen. Han skör in där men nästan vägrar att vi ska kliva av båten. Klockan är då halv tio på kvällen och vi ska äta på en resturang som heter "gul" . Han säger att han ska laga mat åt oss osv. Men sen kommer vi tilslut där ifrån. Medans vi går och letar efter resturangen så säger pappa
" han hade ju tydligen tillhört den turkiska maffian"
jag bara "va ? vem ?"
mamma : "han på båten"

UPPS tänkte jag då xd

Men aja.. annars va resan underbar!

Kommer upp bilder lite senare tror jag sen jag oh becca va igår!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0