Hos mormor och morfar.

Hej, nu är jag hos mormor och morfar. Det blir lätt så när man varit i O-hamn hos tandläkaren då) och får skjuts hem av morfar då stannar man gärna kvar, men sen ville jag även kolla i deras hall och lite. Dem håller nämligen på att byta kakel oh golv för att bostäder inte hade gjort det ordentligt i vissa lägenheter.
Men hos tandläkeren gick det bra, har ju gummiband i munnen eftersom att jag har överbätt så om jag använder dem mer så blir det nog snart bra , hoppas jag..
Men nu till något helt annat,

Jag lovade ju att lägga upp lite bilder från gårdagen, men nu är jag ju inte hemma och kommer nog inte hem förens efter 8 så det blir nog inget idag heller, känner på mig att det blir en tidig kväll -.-"
Och det gick inte lägga upp videon på mig och pojkvän på videfy.me, vet inte varför men skulle tro att den var över 5 minuter.. så vi får se hur det blir med det.

Men aja, ha det bra, puss ♥

Ego bild på miig ;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0