AHAHAHAHAAHAH xD

Nu är jag hos Malin. Vet ni vad som hände när jag cyklade eller xD?

Först kommer en bild jag ritade, så ni fattar vart.



Ni ser den röda ringen ?
Där var va det två tjejer, som gick i 3.an - 4.an.. och en av dem stog brevid på cyklel, medans den andra satt på backen med inlines. Så jag cyklade förbi dem, sen när jag hade cyklat 5 meter ifrån dem, så kom det en kille på en tävlingscykel och skulle köra förbi dem.
Och det va ju ganska trångt, så först skulle han cykla emellan dem, men det gick ju inte.. så han cyklade om tjejen med inlines, på den sidan som är närmast skogen, och vet ni .. han körde ner i diket.
Jag skulle kolla vad som hade hänt, så jag vände mig om och såg ingen, tänkte "shiiit, fan va fort han cyklade om han hann att cykla ifrån dem på tre sekunder typ" sen såg jag att något rörde sig i busken xD
och sen vände jag mig om igen , då märkte jag att han börde upp cyken..
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, jag började skratta..

Aja, nu är jag iaf hos Malin.

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0