AWESOME.

Igår :
Va hemma till halv tre typ?
Vid halv tre cyklade jag till Becca och sen drog vi vidare till hopptornet där Ansley och Anders va.
Becca va galen och hoppade i vattnet direkt , kallade oss kärringar för att vi tyckte det va kallt :o
Men som Anders sa.. hon är nog mer manlig ;).
Sen stack vi vidare till "tvillingbryggan" , "u-bryggan" osv.. lodade där..
Vid 7 stack jag hem, vi hade gäster då.. eller Ebbas familj va här, så sen kollade vi som sagt på film , vid 10 stack hon hem.
Tack för en bra .. dag? eftermiddag?



Idag blir det att va med Becca - i guess?
Annars.. vet jag inte redigt :)

Nu ska jag iaf hjälpa mamma med att stryka något, som hon hade tvättat igår.. får se om jag kollar på TV samtidigt.
Sen drar jag nog ut i solen, såååå skönt ju.

VAD GÖR NI I DET HÄÄRLIGA VÄDRET :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0