Biiiiiiiiiiiiiiiilder! :D ♥

Okej.. nu ska jag berätta om dagen.

Becca och jag vaknade vid halv 10 , och vid 11 cyklade vi hem till henne.
På vägen, vid Netto såg vi Becka L , Becca sp och Josse.. så jag och Becca bestämmde oss för att bjuda dem på mat, inget speciellt .. men det blev:
Till förätt blev det "vitlöksbröd" .. typ det vi hade på hemkunskapen nivet? :)
Huvudrätt blev hamburgare och pommes med sallad.
Och efterrätt blev det glass med äppel, banan och chokladsås...
Aw, vi döpte det till "klockan två hos mig" då vi åt klockan 2 ;)
Det va fett awesome! :D
Gott också.. som fan.
Sen dampade vi ut rejält, dansade, skrek och allt..
Fyyfan, göra om , jo. Det ska vi också! :D ♥
Aw, älskar er tjjejjjer! :) ♥ / a och b.

 beccas snyga dukning.
 förätt. "drink" i början, pepsi och singo blandat xD



 huvudrätt.

 efterrätt.


Och såklart, TREVLIGT SÄLLSKAP! :DDDD

OCH JA, det skulle ha kommit videos ... MEN det dampade när vi laddade över dem till datan, så det kommer inga :/
Buhu, någon annan dag kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0