Helgen :)

Var som sagt hos Beccas farmor i helgen.
Träffade Ansley och Anders, goa killar! :D
Lärde mig skejta (som det faktiskt stavas på SVENSKA (aaa) )
Vi kollade på film, va ute, hjälpte Beccas farmor och ta sönder en sandlåda? Och lite.
Filmerna vi kollade på va sämst.. någon hette "open water" och den andra vet jag inte va den hette men dålig var den. Så vi satt på "hey baberiba" , hhih. Vi somnade typ.
Kom hem till M-ås vid åtta.. somnade vid halv 10,  va sååå sjuk trött.

Nu sitter jag här med Becca och Malin. Kul. ;).
Vi har chattat med massa på beccas msn, inte lika kul.
Och nu, ska jag övertala dem om att gå ut och hoppa (a)?
Vill ni det? (aaaaaaaaaaaaa)

Biiilder :





ORAKR INTE MER....... VILL DTA UTTT NUUUU .. THIHIHIHIHI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0