Min dag.

Nu när jag har gjort mina vardagliga sysslor vid datan, dvs.. Kollat fb, bdb, msn, massa bloggar så har jag själv tid med att blogga ;).

Hm.. ja.
Som alla redan vet så är vi ju på prao denna vecka och den äger.
Alla barnen är så söta och ja, jag älskar dem.
Visst, dem är jobbiga.. hänger / klänger / hoppar / springer / slåss / gråter och allt, men ååh så söta dem är.
Idag när vi pratade om godis.. så sa en
- " jag äter bara lördagsgodis på fredagarna"
Ahahha, aw :')
Så söt du är.
Så vad gör vi ?
Jo, vi leker pappa, mamma, barn / barn, pappa, mamma / pappa mamma barn som alla älskar ? Fast alla är djur ist för barn , vi målar, pratar, är ute och ja.
Massa.
Dem har en tendens att börja bråka och slåss och det gör mig galen ? Och säger man till dem så börjar dem sekunden efter.. Eller ja, det va ju killarna.. tjejerna vill bara sitta i knät. Killarna vill med det, men även visa vilka som dem tror äger, jaja.. alla är iallafall underbart söta på sitt sätt.
Man blir ganska trött, iallfall jag.
Det är dem stora baranen, på Elefanten.
Sen på Myran, finns dem mindre barnen.
Lika söta ? JA.
gulliga och vill ha hjälp med allt.
Idag skulle vi till skogen och kolla på jagvetinte..mennågotvadet och då gick jag och höll två i handen.. den sträckan tar vanligtvis 5 minuter , men nu tog det en kvart för att dem inte går såå snabbt.
Det tar sin lilla tid.
Men aja, nog om det.

Ska snart ut och hoppa med min "kära" broder.. är ganska arg på han eftersom att han inte slutar tjata.
Sen ska jag också va med Micha , senare.
När hon hade åkt inlines.
Orkar egentligen inte hoppa ( man blir sluuut ) men som sagt, han slutar inte tjata så ja.



Puss.

( tråkigt inlägg med inga bilder, vill lägga in på barnen , men för säkerhets skull så struntar jag i det. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0