MIN / VÅRA MAGAR :ooooooooooooooo

ajajajajajaaj... lova mig en sak ?
Tävla aldrig om vem som kan äta mest kladdkaka med grädde och ha ALDRIG och då menar jag ALDRIG, gräddekrig.
Ja, vi hade de förut.
Vi va sugna på något.. jag ville baka , men det ville inte Micha, så vi åkte och köpte grädde och kladdkaka (lite annat med man ja.) och sen kom vi på att vi skulle se vem som kunde äta upp en halv kladdkaka och snabbast.
Hahahhahaa, jag vann. Men åt inte upp en halv. Det gick bra innan vi gick och hämtade dricka, då man verkligen kände hur mycket man ätit.
Sen när vi va färdiga, frossade jag massa grädde på en tallrik.. sen kom Micha dit med sina fingrar och jag undrade " VARFÖR SKA HON KÖPA I FINGRARNA DÄR" jag förståg såklart varför när hon hade smetat in mig med grädde. Så jag tog tallriken med ca.. 10 centimeter grädda och sprang efter henne, ut på gatan osv.. sen så tog jag gräddde i hela näääven och kastade på henne , AW...  va söt du va när du stog och skrek och nääästan grät över att det hade kommit på dina byxor. Aw :')
Ja, men gör aldrig det.
Det va en redig upplevelse, man sååååååååååååå illa jag mår.
Känns som om jag ska spy -.-'
Och det kommer sånna där rapar nivet?
Men iaf.. skulle lägga in bilder, men det funkar inte med min cpfuckingtelefon -.-'
Puss. ☻

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej

Var med och tävla om en länkning i dagens låt :)

Kommentera namnet på låten och artisten i dagens låt inlägget :)



MVH LadyYasmine

2011-04-07 @ 09:04:50
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0