10 saker som gör mig glad!

1 - När andra är glada, då blir jag glad.
2 - När jag är med dem jag tycker om.
3 - Vem blir inte glad av att skratta ? Jag blir iaf superduper glad!
4 - När jag "tröstar" någon, eller gör så att andra mår bra.
5 - När jag gör något och lyckas!
6 - När jag lyssnar på musik ( eller låtar som gör är peppande, bra, "glada" osv.)
7 - När jag får mat i magen när jag är hungrig :D!
8 - När jag hittar ett par jeans som passar och sitter fint. ( FÖRSTÅR NI HUR SVÅRT DET ÄR..?!)
9 - När man blir överraskad med saker man inte trodde skulle hända, eller något man har drömmt om eller så.
10 - Oftast vaknar jag glad, så ah.. jag är glad när jag vaknar! :D
Om jag inte har blivit väckt asså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0