Dagen igår!

Hej.
Igår var jag med Becca , vi träffade Oskar och hans "gäng" , åt på Pg, hjälpte henne att plocka lite ved och ah, chillade.
Framåt kvällen kollade vi på "Big mamma's house" , älskar verkligen den filmeeen! :D
Skulle egentligen sova hos henne, men mådde inte bra.. täppt i näsan va jag, nös hela tiden.. sen när jag kom hem fick jag lite ont i halsen, så åkte hem ist.
Hade jag haft med mig nässpray så hade jag stannat meeeeen.. det hade jag inte.

Idag blir det att åka till mormor och morfar på kalas, morfars kalas, sen vet jag inte redigt vad jag ska göra! D:

Puuuss! ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

fin blogg !:)

2011-08-28 @ 20:49:08
URL: http://lifeasnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0