Gårdagen!

Det har inte blivit såbra uppdatering dem här dagarna, men ni förstår ju varför.. har massa bilder, eller andra har.... inte jag :(
Men kan nog få :D!
Då lägger jag upp dem på bloggen :)

Aja.. Va med Natta tills 4 igår typ, stack hem.. började fixa mig, Malin kom vid 10 i 5.. och vid 16.59 , kollade vi bussarna.. då gick det en 17.02 , så jag slängde ut allt jag inte skulle ha med mig, slet på mig skorna, sket i att kissa och sprang till bussen.. väntade och väntade men den kom ju såklart inte, så vi hade missat den -.-
Så vi väntade ist till kvart i 6, då bussen kom.
När vi kom in till Kalmar gick vi direkt till donken och åt , jag tog lilla cheesmenyn :D va inte hungrig och en McFlurry efter det ;)!
Såg Becca L och Mai Chi så va med dem hela kvällen :D
Gick till stortorget och checkade lääget, kollade runt lite osv.
Sen va det dags för Veronica och vi stog nästan längst fram... men precis när hon hade börjat, mådde jag sjuuukt illa , hade svin ont i magen och kunde knappt stå upp.
Så jag och Becca L gick ut därifrån och satt oss på en trapp bakom scenen typ..
Becca L såg Jesper så hon ropade på honom, jag pratade lite med Ansley och sen gick dem.
Sen när vi sitter där, ser jag en man komma...
Svartklädd, långt hår, massa tatueringar och svarta stövlar och en mössa... så jag bara till Becca..
- " SHIIIT, DET ÄR DREGEN!! MÅSTE HA HANS AUTOGRAF!!?!??!?!"
Hon ställde sig upp direkt och vi började gå efter och skrek "hallå?" , men han bara gick.. lite längre fram, vid stadshotellet såg vi att han "knuffade" förbi en annan tjej som ville prata med honom och sen gick han in på hotellet.
Fattar ni?! Vi sprang efter Dregen ?! Va en meter bakom. Amazing!!!!!

Aja ,sen satt vi oss iaf på trappan igen, då kom det tre killar fram till oss och bara:

Dem - "har ni sett Dregen"
Becca - "Ah, han gick ditåt" (pekar mot hotellet"
Amanda- Ah, vi såg honom och sprang efter honom! VI SA DET SAMTIDIGT.
Dem - "Tack!"
Dem sa att dem skulle prata med honom, men jag vet inte ;).

Sen kom Malin och Mai Chi , som hade varit kvar och kollat medans vi gick ut.
Hon höll på att svimma och jag mådde illa, kan kvällen bli bättre?!

JA :D
Vi gick till donken och tog lite dricka..  Beccca såg Olof, pratade lite med honom.. sen gick vi lite längre bort till ett par soffor och satt oss där och pratade / chillade!

Följde dem till bussen och stack sedan till Kinaresturangen och sen kom mamma och pappa och hämtade oss, åkte hem och va hemma vid 12 / halv 1 typ..

Sov som en stock och idag ska jag nog ta det lungt eller be Malin komma.. min mage mår inte såå bra...... :/

Uppdaterar mer sen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0