Gårdagen!

Ojojoj, vilken dag / kväll!

Det började med att Natta kom till mig vid 2 och vi väntade tills bussen skulle gå från vägen vid 3 , så vi 10 i gick vi upp.. sen väntade vi, väntade och väntade tills klockan va 20 över.. då såg vi att bussen kom, överfull.
Visst, vi fattade att bussen va full.. men inte så jävla full.
Vi stog på tappen, upp till bussen, där man köper biljetter och sånt, sen stog det folk i hela gången.. GALET!
När vi hade kört i 10 min typ , fick vi byta buss , till en som det va lite mindre folk i, men... det skulle in typ.. 15 pers innan,så den blev ju också full.. så jag satt i Nattas knä.
Men det gick iaf bra!

Vi kom in, gick och åt på nått gatukök och gick sedan till stan och satt oss nästan längst fram... Sen gick vi ut, eftersom att det aldrig började, mötte Thilda och Cassandra så vi va med dem nästan hela kvällen.. Hade sjukt kul och ah.. men vi satt mest lite utanför och lyssnade och gick in i folkmassan och tog lite bilder bara.. Kan fråga om jag kan få dem av Cassandra..

Ah, när det va slut stack jag och Natta till donken och åt en McFlurry , tog den nya smaken, balerina, mygad va good den va! :o
Måste ha idag igen (a).
aja, satt i trappan upp till bion tills Jonas kom..

Då började det roliga med hemresan...
Vi satt i bilen, hade precis kommit ut på e22.an och han gasade på i 110.... MEN, bilen bara stannade.. inte stannade helt.. men den gick ner till 30 och han gjorde ingenting.. så vi körde i 30 hela vägen hem xDDDD
Den kanske ökade lite, til 40-45 .. men sen sjönk det igen..
& när det då va enfilit.. så blev bilarna bakom galna och tutade och blinkade med hellysena.. men va skulle vi göra lixom?! Den gick ju inte smabbare.

Så vi körde i 30 som fullgas, YEY!


Hoppas ni inte tröttnar på att läsa, harre bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0