Öhöhö, mitt huvud kan dö!

En sak jag verkligen hatar, är HVUDVÄRRK!
ÅÅÅH, döö!
Har man ont i halsen, kan det med dö.. speciellt om man har det samtidigt :( , som jag har nu.

Gick.. eller cyklade hem från skolan för jag mår inte bra, så tänkte bara uppdatera er litegranna, med grådagen osv.. sen lägga mig och vila, eller kanske kolla på en film. Fårse.

Iaf, igår va jag med Becca!
Vi fixade lite , va vid datan och vid  7 typ stack vi till Netto, eller ah.. vi skulle dit men det va stängt så vi drog till Konsum ist och köpte chips (a) och läsk.
Sen stack vi till ljugnäs typ & och 5 minuter senare kom Oskar, Martin , Micke, Manne, Bassa, Svante och Felix :D!
Ahaha, hade sjukt kul och typ vid 8 stack jag hem, kännde mig inte så bra igår kväll så somande vid 11 typ...
hade iaf kul!



just det, nån som kan hjälpa mig?
det är såhär.. att för ett år sen, innan vi åkte till Turkiet så kliade det otroligt mycket i mina ögon!
Dag och morgon, kväll och natt, 24/7 alltså... dem va röda och "svullnade" upp typ.. tog allergitabletter ett tag och då försvann det den dagen, men kom tillbaka dagen efter igen.. När jag åkte till Turkiet slutade det klia och när jag kom hem kliade det inte heller, MEN nu har det börjat klia igen, som stan!
Dag och morgon, kväll och natt.. som förra året..
Vad kan det va?
Åker ju till Turkiet på torsdag nästa vecka ( :D ) och tror att det kommer sluta klia då.. men vad kan det va?
Nån som vet ?!
Nån som har haft likadant?
Sjukt jobbigt är det...


Sen så håller jaq på med en fotobok, om familjen typ ♥

Framsidan ♥
ska fortsätta idag när / om jag mår bättre.


Imon är det skolfotto, vad f*n ska jag ha på mig?!
ska ha mina ljusa jeans.. men till!?
Ingen aning......





Nu ska jag kolla på film och äta chips.




Skulle stoppa in två chips i munnen nivet.. som tjejen gör på reklamen så det bildas en näbb typ.. såhär gick det :


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0