OMG!

Myyygad vad jag är överlycklig nu!!!!!!!!: D::D:D:D:D:D
Fick det jag ville ha ,
en dator.
Skit fin med! :D mygad ... döör. seriöst..


Lite trög va jag allt innnan jag fick den..
Adam sa att hans present (som va två små figurer) va bäst och pappa sa då att pengarna inte räckte till nått mer än det, så jag fick leta dammråttor under soffan ist. (jag satt i en soffa).
Sen säger jag till dem, "men ärligt.. jag vill ha mina presenter nu. Ni kan gömma dem, så kan jag leta" :D.
Mamma sa då " det går inte, vi har gett dig ledtrådar hela tiden..." jag fattar inget först.. börjar tänka efter. Sen kommer jag på "SOFFAN" så jag kollar under den och där ligger det är det ett tungt paket.. mygad!
Överluycklig juuu!!!!!!
Eheehhee.
Pappa fixar just nu säkerhetskopior och massa...
TACK ALLA!!!!!!!!!!!!!


PUSS! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0