Tillbaka!

På nått sätt så känns det tråkigt och inte blogga.. man är vid datan, är inne på fb , kollar andras bloggar osv.. men skriver inget själv. Det är tråkigt! -.-
Såååå.. nu försöker jag börja blogga lite smått igen, dock gör jag inga tidsinställda när jag är i skolan eftersom att dem flesta av mina läsare också är det. Så ni får helt enkelt nöja er med dem som jag skriver när jag kommer hem och kanske innan jag drar till skolan!

Men iaf, nu har det gått en vecka, som har varit bra!
Becca blev ju tyvärr sjuk, men det har varit bra ändå! :D
Bra schema också, eller ganska bra iaf!

Nu ska jag plocka iordnig på mitt rum och sen kolla på film tror jag :)!
Har hittat några på voddler som är intressanta sååå kollar på nån idag!






Såhär ser det ut efter en vecka.....


öööh, dööö!
Pallar inte det..



JUST DET, SKA JAG UPPDATERA, SÅ FÅR NI KOMMENTERA!
& KOMMA MED IDEER PÅ VAD JAG KAN SKRIVA OM, DET ÄR FÖR ER JAG UPPDATERAR, ELLER AH.. FÖR ATT JAG HA TRÅKIGT MED, MEN NI FÖRSTÅR VAD JAG MENAR, SÅ KOMMENTERA NU! FÖR NI LÄSER JU ÄNDÅ MIN BLOGG FÖR NÅN ANDLEDNING.. SÅ KOM IGEN NU!





Kommentarer
Postat av: ulliiisss ღ

va fiin du e! och kan du typ göra videobloggar då och då? :D <3

2011-08-26 @ 17:03:52
URL: http://ulliiisss.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker at du kan hissa och dissa :D

Sen även sånna saker som du vill ha i tex shopping ;) <3

2011-08-28 @ 16:00:29
URL: http://maliinpetersson.blogg.se/
Postat av: Sandra ♥

Missa inte dagens blogg! Anmäl dig här:

Och ta även del i min andra tävling: http://saandriiiee.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-dagens-vinnare-8.html#comment

Kul tävling på bloggen.

Vilken tatuerng tror ni att min pojkvän har på benet?

1. Hello Kitty

2. Stålmannen

3. Batman

4. Karammellkungen

5. Askungen



Gissa rätt och få en länkning på min blogg & facebook!

Puss !

2011-08-31 @ 18:56:37
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0