ASSÅ, näe!

Allstå.. jag och teknik funkar bara inte ihop?
För nån vecka gick min data sönder (får tillbaka den idag)..
Min externa hårddisk med sisådär 7000 bilder har troligtvis också gått sönder? KUL!
Och nu, för 20 min sen tappade jag min kamera i ett spann med vatten & jaaaaa, linsen är full med vatten och det går inte ta kort med den...?
Hur fan lyckas jag är frågan?
Och då har vi inte ens nämnt alla gånger jag har tappat min mobil eller alla gången jag fick lämna in min förra mobil på lagning?
Alltså nä.. nu är jag så satans lack , min externa hårddisk får bara INTE va sönder?
Alla mina bilder.. videos... all musik.. alla filmer, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
fuck no.

Jaja, ska fortsätta städa nu... uppdaterar er sen 

// emoamanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0