Becccciz.

hej.. hejsan.. tja.. tjena.. chacha.. tjobre.. osv. :D

hur mår ni en varm december dag som idag? ;)

jaja, svara på den frågan är ni söta :*

Hade tre satans prov idag :o
Hemkunskap, som ni vet & sen två oförberedda engelska prov, segt.
Men hemkunskapsprovet gick faktiskt oväntat bra :o
Hon trodde det va VG/MVG, så det är ju toppen! :D
Ska höja mig i massa betyg antingen nu, eller tills slutbetyget kommer, måste verkligen satsa på skolan, inte för att jag inte gör det.. men måste satsa ännu mer!


Just nu så funderar jag på om jag ska gå ner och hämta lite mjöll, ballerinakladdkaka & nån bulle och fika i min ensamhet?
haha, nej.. orkar inte :(
eller så gör jag det bara för att jag är så otroligt sugen & väntar på att jag ska dra till becca, hihi.


VA DET NÅGON SOM KOLLADE PÅ JULKALENDERN IDAG?
funderar på att se den ikväll, ähäh.
folk sa att den va bra, men vet inte :o
Den bästa jag har sett va Dieselråttor och sjömansmöss, :D
& sen måste jag ta första chokladbiten med, yeeeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0