Dra mig baklänges.

Va det inatt som det va Storm med stort S eller?
Hahah, trodde seriöst att taket skulle flyga av och att jag skulle fara till månen eller något, men tillslut somnade jag!
Hm.. vaknade imorse och fick en lite chock faktiskt...
Kom ner och skulle äta frukost:
Mamma - "Hörde du något inatt?"
Jag - "Ah, att det blåste och kändes som om taket skulle åka av..?"
Mamma - "Näe.. studsmattan blåste ut på vägen."
Jag - "AHAHAHAH, va?! ;o Hur kan den göra det om inte ens soptunnan har vält eller spaden ramlat?"
Mamma - "Det vet jag inte, men den låg på vägen iaf"

Hahahhaha, min chock där alltså! ;o
Jaja, lite senare kommer det en biild (som inte är den bästa men som duger.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0