duktig tjej!


Söt tjej på bilen.. eller inte?

Förlåt för dålig uppdatering, men har varit en duktig tjej idag.
Efter skolan, eller vid 20 över 2 till 4 så va jag i A-hallen och hade lucia övning, ska va i skolan redan vid 10 i 8 imon?! Driver folket med mig, hehe.. nä men det går nog bra ;).
Lite seg upp ur sängen bara, menmen.
Lucia på morgonen.. vem tror ni blev det ;)?

Jaja, sen kom jag hem och bytta om, hjälpte pappa med att ta bort nånting på väggarna & sedan pusade "eller va det heter när man har en gul pappersbit och håller på?!) jag skarvarna på tapetern.
Pappa målar nu taket och jag har, som ni ser precis duschat, hih.
Nu blir det att ta det lungt och öva på låtarna som måååste sitta tills imon, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0