Duktig tjjeej!

Känner mig grym!
Va kvar på mattesaken idag efter skolan.
Så kom hem runt halv 5.

Fick även bakläxa på tre låtar till luciafirandet så nu blir det plugg och nöta in massa låtar, haha.
Nä, men gör nån spellista eller nåt skit & lyssnar samtidigt som jag över, så sätter det sig nog (y)

En sak som gör mig irriterad är att människor skrattar åt folk när dem sjunger?
Jag menar.. alla föds inte med den perfekta sångrösten (även om vissa verkar tro det själva), men man kan fortfarande gilla att sjunga SÅ varför inte låta personen/personer göra det?
Samma sak med fotboll, dåligt exempel, men man spelar ju för att man tycker det är kul & inte för att man är ASGRYM och verkligen måste visa sina skills.
Låt folk sjunga om dem vill, hur högt dem vill & sluta att skratta om det blir falsk där och här, vemfan bryr sig?
Dessutom så ska vi ju sjunga i en "kör" så det lär ju inte höras sen iaf ;)

Jaja, är inte sådär bitter och tjurig just nu iaf, eller jo.. lite kanske.
För är förbannat förkyld, ÅÅÅH.

jjaa, blir det plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0