..

Tänker inte säga "förlåt för dålig uppdatering, ska skärpa mig" eller nåt annat, för jag vet att jag inte kommer göra det iaf (a)
Såå, godmorgon :d
Igår va det först skola, sen hängde jag med Becca hem, vi dunkade musik och fixade oss för att ta "modellbilder" MEN, minneskortet va fullt och kameran dog och vi hittade inte laddaren, häh.
Så det blev inga bilder, ist drog vi till solhem.
Oskar kom & sen stack vi till Aulan för nån julkonsert?!
Haha, söta små barn va det iaf! ;D
Kom hem runt 9 & orkade seriöst inte blogga.

Men, när jag skulle sova så kom jag på en bra idé.. för jag har typ inget att blogga om förutom mina dagar och det är ju inte så roligt att läsa.. så jag tänkte såhär:
Kan skriva lite "skoluppgifter" som jag har gjort? Bara för attt ni ska ha något att läsa lixom?
Jag & Becca gjorde ju en deckare i 8.an som jag kan skriva ut här?
Typ ett kapitel varje dag.. sen har jag nån debattartikel och lite.. hihih, låter det bra?`
Om det inte gör det - kommentera vad ni vill läsa så fiar jag det :)


Kommentarer
Postat av: ullis :)

DEN DÄR BERÄTTELSEEN :D <3

2011-12-15 @ 19:17:48
Postat av: bÖg.

Kan vi inte skriva deckaren på random? :)

Skulle vara fett awzum.. puuuss.



Jag tycker att du ska lägga ut mer bilder och typ uppdatera om onödiga saker... precis som jag! :D

alltså.. onödiga saker... :p ♥

2011-12-15 @ 19:25:57
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0